Friday, October 21, 2016

Forex Lyne Weergawe 7 Handel Stelsel Aanwyser En Deskundige Adviseur Mt4

Forex lyne weergawe 7 handel stelsel aanwyser en deskundige adviseur MT4 8220, Die Beste Forex Signal Expert adviseur in 20.128.243; 8220; Revolusie forex stelsel, 'n kombinasie ontleding van aanwysers en deskundige adviseur. Absoluut GEEN denke is nodig, net wag vir 'n sein van die 4-uur-tyd raam, en prop robot op kort of lang posisies only8221; Geagte forex handelaar, Hallo, ek wil graag 'n stelsel wat nog nooit voorheen gepubliseer bied. Ek het die naam van hierdie stelsel is 8220; Forex Lines (FL) Ver. 78243 ;. Ek het vir baie jare om die stelsel te toets, om te leer om 'n forex miljoenêr, en uiteindelik het ons suksesvol kombineer 23 aanwysers wat die toekoms kan voorspel. My handel tegniek is 'n nuwe en unieke, wat die ontleding van aanwysers en robotte te kombineer. Byvoorbeeld, as die tendens by H4 is verkoop, wat beteken verkoop tendens by 5m en 1m sal groter wees. Vir wat tot groot winste met min risiko te verdien, gebruik ons ​​'n robot te verkoop posisies oop wanneer geleenthede ontstaan ​​in 5m of 1m. So, my stelsel is baie anders as die strategieë in die mark. Ek gebruik VPS en sit EA by 1m of 5m, maar ek monitor steeds die tendense in H4, indien die tendens om sal draai, sou ek bereid is om al die oop posisies sluit en om te sit EA in die teenoorgestelde posisie. Jy sal waarskynlik 'n bietjie te verloor, maar die wins wat jy verdien kan 99% bereik. Jy kan die video sien hoe EA onder werk. Forex robot + Tegniese Analise = Groot Wins Wat beteken ForexLines Doen? Vertel jou 'n groot skuif is om te gebeur Vertel jou wanneer 'n tendens is Oor Vertel jou wanneer 'n tendens is oor om te keer Spaar baie tyd Dit neem al emosie uit handel Dit maak geld Hoe om dit te gebruik? Wag vir die sein verskyn op H4, indien die verkoop sein verskyn, dadelik EA op kort posisies. As die koopsein voorkom, sit EA in 'n lang net. 99% akkuraat op die H4 tydraamwerke. Dit is maklik om te verstaan ​​vir die newbie en professionele.


No comments:

Post a Comment